ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Αφού λάβουμε την πληρωμή, προσπαθούμε να μεταφέρουμε τα προϊόντα μας εντός 2 έως 10 εργάσιμων ημερών κατ ‘ανώτατο όριο. Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν καθυστερήσεις, αλλά ο πελάτης ενημερώνεται εγκαίρως.
Η αποστολή μικρών σε όγκο και βάρος προϊόντων (εώς 30 kg ή ογκομετρικά) πραγματοποιείται με υπηρεσία courier και παράδοση σε 4-10 ημέρες. Η αποστολή μεγάλων αντικειμένων που υπερβαίνουν τα 50 kg πραγματοποιείται με μεταφορικές εταιρείες με χρόνο παράδοσης 7-15 ημέρες. Σε σπάνιες περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί αργότερα από το σύνηθες.
Δίνουμε μεγάλη προσοχή στην συσκευασία των προϊόντων ώστε να αποφύγουμε τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους και τα δέματα ασφαλίζονται στο ύψος της αξίας τους. Προκειμένου να ισχύει η ασφάλεια, ο πελάτης πρέπει να ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος κατά την παραλαβή, και σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή ή να υποδείξει το πρόβλημα άμεσα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η ομάδα του www.gshop.gr προσπαθεί σκληρά να προσθέτει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας: Φωτογραφίες, διαγράμματα, περιγραφές και τεχνικές προδιαγραφές, προκειμένου η επιλογή του πελάτη να είναι ακριβής και να προμηθεύεται αυτό που ακριβώς θέλει. Υποστηρίζουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο και θέλουμε να προωθήσουμε τα πλεονεκτήματα του, ελαχιστοποιώντας τις ανησυχίες των πελατών σχετικά με τις απομακρυσμένες πωλήσεις. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν είναι η ανάγκη για επιστροφή κάποιας παραγγελίας εξαιτίας ενός ελαττωματικού προϊόντος. Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε την πολιτική της εταιρείας μας σχετικά με τις διαδικασίες και το κόστος τους. Ο κύριος στόχος μας είναι να προσφέρουμε after sales service και να οικοδομήσουμε μια χρόνια σχέσης εμπιστοσύνης. Έχουμε αναπτύξει συνεργασίες με κέντρα Logistics σε όλες τις χώρες, προκειμένου να διεκπεραιώνουμε με ταχύτητα όλες τις διαδικασίες.
Επιστροφές λόγω λάθους στην παράδοση
Σε περίπτωση λάθους στην παράδοση, όλα τα έξοδα καλύπτονται από την Gnet EE. Η διαδικασία και ο τρόπος επιστροφής υποδεικνύονται από την Gnet EE.

Επιστροφές ή επισκευή ενός προβληματικού προϊόντος
Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι προβληματικό και μή λειτουργικό, η συνήθης αιτία είναι κάποιο χαλασμένο εξάρτημα. Ο τοπικός τεχνικός εγκαταστάτης προσπαθεί να αντικαταστήσει το προβληματικό εξάρτημα με καινούριο που αποστέλλουμε εμείς, και εφόσον δεν υπάρχει άλλη λύση, τότε το προϊόν επιστρέφεται.
Το κόστος της αποστολής καλύπτεται από την πελάτη, εκτός και αν η αποστολή γίνει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παράδοσης.
Σε περίπτωση προβληματικού εξαρτήματος, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
Το προβληματικό εξάρτημα αποστέλλεται για αντικατάσταση με courier στην διεύθυνση Λεωφόρο Βασ, Ολγας 16, Θεσσαλονίκη, 54640. Τηλ. 2310566961
Το εξάρτημα ελέγχεται και αντικαθίσταται από τον κατασκευαστή και αποστέλλεται πάλι στον τελικό πελάτη. Τα έξοδα της Courier καλύπτονται από την Gnet
Σε περίπτωση μή επισκευάσιμου προβληματικού προϊόντος, η διαδικασία είναι η εξής:
Το προϊόν αποστέλλεται στο κέντρο Logistics που υποδεικνύει η Gnet. Προωθείται κατ’όπιν στον κατασκευαστή όπου επισκευάζεται ή αντικαθιστάται. Επιστρέφει στον τελικό πελάτη το συντομότερο δυνατόν.
Επιστροφές επειδή ο τελικός πελάτης άλλαξε γνώμη
Εώς και 14 μέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής, έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να επιστρέψετε το προϊόν αχρησιμοποίητο. Μπορείτε να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν τον τελικό πελάτη.
Γενικές οδηγίες
Πριν από την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, η Gnet πρέπει να έχει ενημερωθεί στο rma@gnet.gr
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την φόρμα RMA, το τιμολόγιο/απόδειξη και την απόδειξη πληρωμής (αντίγραφα των συγκεκριμένων εγγράφων πρέπει να τηρούνται στα αρχεία πελατών.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά την μεταφορά τους. Στην αντίθετη περίπτωση, ο τελικός πελάτης επιβαρύνεται το κόστος της φθοράς.
Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελέγχονται από το αρμόδιο τμήμα της Gnet και ο τελικός πελάτης ενημερώνεται για την κατάσταση τους.

Main Menu